Biancas Valpar!

Tjenamittbena. (:
Just nu är jag hemma hos Nina och Kent och tar hand mina fina valpar som jag fick för ca. 3 dagar sen.
Varje gång dom gnyr så reagerar alla andra hundar, men nej nej! Det är mina valpar.
Jag fick en dotter och en son. Båda två är små änglar, och mitt allt.
Jag är ganska trött efter förlossningen, men börjar bli lite pigg efter att jag blev sövd.
Hejsvejs Bianca!

Jag saknar Bianca som en galning! Jag dör snart om jag inte får se henne, det gör ont i hela kroppen, så mycket saknar jag henne. Jag hoppas att det går fort till slutet av Februari. Jag vill att du kommer hem nu!
Nu nu nu!
Jag älskar dig Bianca, puss lillmatte! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0