Lite fakta om Lilly! ♥

Hejhej. ♥
Jag heter då Lilly och är 12 jordsnurr gammal.
Mina intressen är djur, fotografering, dans och sång.
Jag har två älskade husdjur, som heter Signe och Bianca.
Bianca ~ är en Engelsk Staffordshier Bullterrier på 2 år. Hon är kelen, snäll och söt på alla vis och sätt.
Signe ~ är en vanlig Svensk Bondkatt på 1 år. Signe är busig, rolig och snäll. Men hon är ingen knä katt,
för att hon hatar att bli buren, och vill nästan aldrig gosa. Bara leka leka och leka.
Och på min fritid så älskar jag att spela gitarr, vara med vännerna, teckna, och sitta vid datorn.
I LOVE ~ Maja, min familj ( mina djur ingår såklart! ), djur, glass, söta presenter och bra dagar.
I HATE ~ mobbning, rasister, dåliga dagar, att få tandkräms fläckar på en ren tröja, djurplågeri.
Jag har som Maja nästan hela mitt liv vilja blivit vetrinär.
När jag var  5 - 8 ville jag jobba på djurparken, när jag var 8 - 9 ville jag ha ett hunddagis, när jag blev 9, så fick jag
känsla för djur så mycket att jag verkligen ville bli vetrinär. Så som Maja sa, så försöker dock jag också att bli bättre på matte, så att jag kan nå målet och bli vetrinär när jag blir äldre. Jag ska ge nyårslöften att jag måste bli bättre i skolan och att våga ta för mig mer. Det var Maja som tvingade till mig att ge det sista löftet. Hih.. ♥
Jao... det var väl lite om mig.
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0