Hemkommen och glad

Ja, det är jag det! Igår var en helt fantastisk nyårsafton, och vi hade otroligt mysigt och trevligt. Well, nog om mig och mitt firande nu. Elsa ville visst säga något, så snart kommer nog ett Elsa bloggar!-inlägg.
Jag har gjort om ytterligare lite på bloggen, lagt in namnen på våra medlemmar på olika djurhemsidor och skapat en ny header. Stackars Signe fick ju inte plats på den förra, men när jag klämde ihop bilderna fick hon plats - i mitten, dessutom. Vilken ära, inte sant?
Och så har jag uppdaterat vår länklista! Förut hade vi ju bara Sanna (länk i namnet) som vi lånat vår browser-ikon från, men nu har jag även lagt till lite smått och gott som djurparker, bloggar och communitys.

Det ser rätt fräckt ut att vårt arkiv är från december 2010 och januari 2011, eller hur? Förhoppningsvis kommer det nå ändå till december 2011, och längre! :)

Kram, Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0