Nya Zeeland ♥

Hejsan hoppsan! Maja bakom skärmen.

I skolan har vi börjat jobba om Oceanien - jag tvivlar starkt på att något i SO:n kommer bli mer intressant - och min grupp jobbar om Nya Zeeland. Gruppen består av fyra tjejer, och jag och en till kommer jobba om... *trumvirvel* Nya Zeelands djurliv! Det passar väldans bra eftersom jag redan skrivit om kivifågeln har på Embloco (kolla i kategorin "Sötnosar!"). Dessutom hade jag en skum dröm i natt om att jag och min moster åkte till Nya Zeeland och stannade där i fem dagar. ;)

På tal om ingenting, så är alla bilder från Kolmårdens djurpark snart uppladdade. Det har givetvis inte egentligen tagit så här lång tid men min tid vid datorn har blivit lite begränsad senaste veckan eftersom jag lidit av en hemsk huvudvärk. Men bilderna bör i alla fall vara klara idag.


Slänger in en söt bild på en kivifågel i brist på bilder. Bilden kommer från Google.

Kram, Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0